Poduzetnici kojima je zabranjen rad mogu do 15. veljače 2021. godine podnijeti Zahtjev za nadoknađivanje fiksnih materijalnih troškova
Porezna uprava je na svojim mrežnim stranicama objavila Uputu o provedbi mjere nadoknade dijela ili svih plaćenih fiksnih troškova koji se odnose na prosinac 2020. godine. Troškovi se nadoknađuju kao dio potpore za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenima koronavirusom, poduzetnicima kojima je odlukom Stožera Civilne zaštite zabranjen ili ograničen rad. Uputom je definirano koji poduzetnici imaju pravo na nadoknadu troškova, u kojem iznosu i za koje troškove. Sastavni dio Upute je Zahtjev, koji se podnosi u formi tablice na kojoj se troškovi iskazuju po prirodnoj vrsti. Zahtjev se u pravilu podnosi elektroničkim putem i ne prilažu se kopije računa. Računi za koje se traži nadoknada u obliku državne potpore, moraju biti plaćeni. Zahtjev se može podnijeti do 15. veljače 2021. godine. Nakon što Porezna uprava obradi Zahtjev i odobri nadoknadu troškova, tu će informaciju proslijediti Zavodu za zapošljavanje, a Zavod će poduzetnicima isplaćivati odobrenu potporu.
Više o navedenoj mjeri možete pročitati ovdje.